“Dit zijn de award-winnende PR prestaties waar iedereen over praat!”
De Dutch PR Awards zijn weer uitgereikt en dit jaar zijn er twee bedrijven die in de prijzen zijn gevallen. IG&H en Progress Communications hebben beiden een award gewonnen voor hun succesvolle PR-campagnes. De jury was onder de indruk van hun innovatieve aanpak en effectieve strategieën. Een prestatie waar iedereen in de IT-branche over praat!
IG&H won de award voor Beste PR-campagne in de categorie Business-to-Business met hun campagne voor het zakelijke platform van Microsoft, Teams. Het doel van de campagne was om het gebruik van Teams binnen bedrijven te stimuleren en te laten zien hoe dit platform kan bijdragen aan een efficiëntere samenwerking. Door middel van een geïntegreerde aanpak waarbij verschillende media en kanalen werden ingezet, wist IG&H de boodschap op een effectieve manier over te brengen. De jury was vooral onder de indruk van de resultaten en de impact die de campagne heeft gehad op de adoptie van Teams binnen organisaties.
Progress Communications viel in de prijzen in de categorie Public Relations voor hun campagne voor de lancering van de nieuwe Sonos Beam soundbar. Met een doelgerichte aanpak en een mix van traditionele en nieuwe media wist Progress Communications de aandacht te trekken van zowel consumenten als media. De resultaten spraken voor zich: de Sonos Beam was binnen korte tijd uitverkocht en kreeg veel media-aandacht. De jury roemde de creativiteit en het bereik van de campagne, wat heeft bijgedragen aan het succes van de lancering van de Sonos Beam.
De Dutch PR Awards zijn een erkenning voor de beste PR-prestaties in Nederland. De awards worden uitgereikt aan bedrijven en organisaties die opvallen door hun innovatieve en succesvolle PR-campagnes. IG&H en Progress Communications hebben met hun award-winnende prestaties laten zien dat ze tot de top behoren in de Nederlandse PR-wereld.
Deze award-winnende PR prestaties zijn niet alleen een prestatie voor de betrokken bedrijven, maar ook voor de gehele IT-branche. Het laat zien dat met een slimme en doelgerichte aanpak, PR kan bijdragen aan het behalen van succes en het vergroten van naamsbekendheid. Laten we deze voorbeelden dan ook gebruiken als inspiratie voor toekomstige PR-campagnes en zo de IT-branche nog verder laten groeien en bloeien.